Gatekeeping

Krijg je veel reacties en is het veel werk om deze op de juiste plek te krijgen? Dat pakken wij zo voor je op!

We vangen de reacties op, geven een eerste antwoord en zorgen dat het bij de juiste persoon belandt. En zo kan ieder blijven doen waar hij/zij goed in is.

Met gatekeeping staan wij bij de poort en bewaken wij het doel: we zijn de wegwijzer, de gids en de spelverdeler. Wat klanten daar van vinden? Veel effectiever werken, ontzorgd worden en een publiek dat zich gehoord voelt.


[contact-form-7 404 "Not Found"]

Wanneer gatekeeping

Alle vormen van klantenservice lenen zich fantastisch voor online toepassingen. Niet alleen is het snel en vaak voor klanten heel gemakkelijk; voor organisaties is het een uitstekende manier om te scoren en werkelijk te laten zien waar ze voor staan. Bijkomende voordelen? Anderen kunnen in een aantal gevallen meelezen waardoor sommige vragen niet meer gesteld hoeven worden, op meerdere plaatsen kan de vindbaarheid stijgen en als organisatie bouw je autoriteit op.

Als het gaat om tijden: zorg dat jij – of wij – er in ieder geval bent wanneer je klant er is! Het klinkt zo logisch, maar hoe vaak kun je nog steeds als consument alleen gedurende kantooruren een antwoord verwachten?

Wanneer wij gatekeeping verzorgen, hebben mensen al een eerste antwoord en ligt de vraag al bij de juiste persoon waardoor het antwoord snel volgt.

NoviaFacts

Online Interactie

Specialist in online interactie


Filteren

Wij filteren uw content


Gatekeeping

Wij zijn de specialist


Moderatie

Modereren van uw website