Online Interactie

Een platform waar bezoekers actief kunnen deelnemen trekt meer bezoekers, heeft een hogere waardering en draagt zo bij aan het succes van het merk en de organisatie. Online interactie is belangrijk en biedt zoveel mogelijkheden! Op veel social media platforms zie je hoe goede interactie een boost geeft aan reputatie. Niet voor niets wordt betrokkenheid weergegeven in statistieken: het geeft waarde. Dat kan alleen niet zo maar: daar moet je wat voor doen. Want organisaties die niet, laat of slecht reageren, krijgen dat vroeg of laat op hun brood.


Alle interactie die via website, social media en andere kanalen loopt. Niet moeilijk te bedenken dat het dan altijd beter is dat die interactie plaatsvindt bij jou dan via discussie platforms toch?
Het gaat om dialoog tussen bezoekers, klanten en organisatie. Van vragen tot opmerkingen, klachten, complimenten of issues die op een of andere manier met de organisatie te maken hebben.
Wees een actief onderdeel van de dialoog. Wanneer mensen weten dat je luistert en meedoet, wordt de kans kleiner dat ze hun hart luchten via andere kanalen. Dan heb je interactie waar je waarde aan kunt geven. Je hebt invloed als gesprekspartner.
Dat kost tijd, maar hoeveel tijd en geld kost het je imago weer op te lappen na een crisis? En hoeveel kost het om via andere promotie klanten te bereiken en betrekken?

Meerwaarde?
Schakel ons in!

Ja, wij voegen waarde toe en besparen op je kosten. Echt waar!

Hoe dat kan?

Wij zorgen voor online interactie wanneer deze plaatsvindt, tot 24/7. Omdat het ons werk is, kunnen wij gedurende de dag in weinig tijd toch telkens actueel zijn. Zo kan het zijn dat jij bij ons een uur afneemt, maar dat wij van 8.00 tot 20.00 uur regelmatig reageren op de online interactie op jouw platform.

Wat zou je zelf doen?

Bij 95% van de organisaties gaat het op een van onderstaande manieren:

  • Iemand doet het er bij. Maar: wanneer zijn/haar andere werk veel aandacht vraagt, is het ook nagenoeg altijd online druk. Dan is snel reageren al gauw niet meer mogelijk.
  • Lang leve de stagiaire! Er zijn ontzettend veel getalenteerde studenten, maar laat jij die ook voor het journaal de woordvoering doen als het er op aan komt? Grote kans dat het antwoord “nee, natuurlijk niet” is. Waarom laat je hem/ haar dat dan wel online doen?
  • Wij hebben iemand aangenomen voor social media. Okay, op zich hartstikke goed! En buiten zijn werktijden? En hoe wegen de kosten op tegen de baten? Wanneer je hier een team hebt zitten omdat je veel reacties hebt, kan het nog steeds interessant zijn een deel daarvan aan ons over te laten bij pieken of dalen. En bij een persoon die op de groei is aangenomen: laat ons een voorstel doen. De organisaties die je voor gingen hebben flink bespaard terwijl ze beter konden reageren.!

NoviaFacts

Online Interactie

Specialist in online interactie


Filteren

Wij filteren uw content


Gatekeeping

Wij zijn de specialist


Moderatie

Modereren van uw website