U kunt uw dataverwerking uit besteden. Het is vaak arbeidsintensief werk, waarvoor het lastig is om personeel te vinden. Om de druk op uw personeel te verlichten, kan het team van NoviaFacts simpelweg de werkzaamheden overnemen, zodat u geen achterstand oploopt. Outsourcen van data-entry is een praktische en voordelige oplossing.

NoviaFacts verwerkt al jaren de data voor een groot aantal klanten. De medewerkers die uw data verwerken hebben allemaal minimaal HBO-niveau. Zij zijn betrouwbaar en werken vlot en secuur.

Wanneer gatekeeping?

Alle vormen van klantenservice lenen zich fantastisch voor online toepassingen. Niet allen is het snel en vaak voor klanten heel gemakkelijk; voor organisaties is het een uitstekende manier om te scoren en werkelijk te laten zien waar ze voor staan. Bijkomende voordelen? Anderen kunnen in een aantal gevallen meelezen waardoor sommige vragen niet meer gesteld hoeven worden, op meerdere plaatsen kan de vindbaarheid stijgen en als organisatie bouw je autoriteit op.Als het gaat om tijden: zorg dat jij – of wij – er in ieder geval bent wanneer je klant er is! Het klinkt zo logisch, maar hoe vaak kun je nog steeds als consument alleen gedurende kantooruren een antwoord verwachten?Wanneer wij gatekeeping verzorgen, hebben mensen al een eerste antwoord en ligt de vraag al bij de juiste persoon waardoor het antwoord snel volgt.

Voor een kennismaking of advies: vul het contactformulier  in of bel 036-53 90 881